Brînzique

Gustat brînzică cu mucegai – Năsal, Napolact. Verdict: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Năsal kicks Camembert’s ass! Serios acum, e una din cele mai bune brînzeturi pe care le-am gustat vreodată. Iar eu nu gust prea multe, pentru că organismul meu reactionează foarte defensiv cînd nu-i convine ceva. Pe bune.

PS – e aia mică din cutiuță. Merge ca unsă cu un vinisor rosu, sec (cred; zic eu așa, cu alura mea de connaisseur). Adevărul e că a mers și cu pîinică prăjită, roșii de grădină, un mușchiuleț țigănesc, toate astea stinse cu un Rose Ceptura. Deh.

PPS – cred că pe lîngă ținuturi pitoresti am să mă apuc să cataloghez și bunătățurile noastre neaoșe cu care binevoim a ne dezmierda simturile gurmande. Imi vin în minte citeva nume: La Baciu (Bucovina), micii lui Matache Măcelarul, mezelurile Sergiana, nou-descoperitul sortiment de brînză cu mucegai Năsal de la Napolact, vinurile Aureliei Vișinescu, Merlot Menestrel, siropurile naturale de fructe Plafar, eheeei, avem material suficient. Mai tîrziu am să dau cîte-un aviz înainte de fiecare scriitură: “A nu se citi pe burta goală. Intrați pe propria răspundere.”

 

Leave a Reply

