Show me the finger(s)

Nu sint un om din cale-afara de ambitios – o spun cu mina pe inima. Daca imi manifest interesul in vreun domeniu e pentru ca ma captiveaza ceva, un element cit de mic, o chestie care-mi suscita interesul si care peste toate astea imi ofera si-o satisfactie (satisfactia lucrului bine facut). Prefer efortul mental celui fizic, insa nu ma dau la o parte nici de la cel fizic cind rezultatul stiu ca va fi unul pe masura asteptarilor – Am in vedere o excursie de-a lungul careia pot sa ramin cu instantanee fotografice memorabile. Da, ma inham la o astfel de intreprindere fara a fi nevoie de prea multa munca de convingere –

Acestea fiind zise, sa trecem la alt soi de eforturi din care se poate muri: alergatura. Taicule, n-o pricep si n-o practic nici in ruptul capului. Nu pot. In liceu imi iesea limba de-un cot la proba de 2000 – detestam pur si simplu probele astea impuse – pe numele lor “rezistenta”. Pai, fratele meu alb – de rezistat rezistam, ce altceva trebuia sa mai dovedesc?! A, ca imi fixa profu’ limita de timp (7 minute parca) iar eu ajungeam in 8:20, asta-i alta caciula. Rezistam, nu? Nu asta era scopul? Ma rog… In zilele noastre inovatia incearca sa stimuleze cit mai multi sa ia calea sprintului cu produse care mai de care mai inventive si user-friendly. Ultimul in seria de accesorii menite sa-ti dea un sentiment cit mai natural al alergarii e si perechea de manusi de mai jos.

…la care precis merge o pereche de sosete din astea:

Ma uit la talpile alea de mai sus si oricit de ergonomic ar fi design-ul lor nu pot sa nu ma gindesc cum la cea mai mica pietricica pe care-ai deranja-o in fuga ta, durerea s-ar duce fulger pina-n miezul materiei cenusii. Imi imaginez ca trebuie sa fii un jogger de performanta, un alergator cu daruire ca sa faci saltul de la inaltimea unei talpi de Adidas pina la nivelul unei pelicule din cauciuc.

Cred ca prima si cea mai imediata intrebuintare pe care le-as gasi-o… chestiilor astora ar fi o preumblare cu ele prin apa, pe un fund de riu/mare pietros si.. cam atit. Ca de alergat precis n-as face-o. Sint convins insa ca se vor gasi destui entuziasti care sa doreasca sa abordeze un stil de alergare/antrenament cit mai apropiat de cea naturala (alergarea descult presupune contact minim sau zero cu calciiul) dar banuiesc ca efortul e un pic cam mare. Totusi, daca cuiva i s-a nazarit sa inventeze asa ceva bag sama ca n-a facut-o doar de dragul notorietatii si-a avut in spate un studiu solid (mai solid decit talpa aia).

Leave a Reply

