Lumea modei prin lentila

You know you never know what it is, what that the thing is that draws you to that person, but you just let it happen. It seems odd, but it’s almost like going out there and letting yourself fall in love everyday. – Scott Schumann

Omu’ vorbeste despre oameni, despre a-i surprinde in simplitatea si eleganta lor cotidiana, despre a lasa marturie generatiilor viitoare de curiosi impresii ale modei si aspectului semenilor sai din secolul XXI.

Eu, unul n-as avea curajul lui; nu pot sa ma duc la un necunoscut pe strada si sa-l rog sa astepte pina-l trag in poza. Tine de un resort intern care la mine ori e prea bleg ori prea incordat. Peste toate astea, fotografia de om nu ma prea coafeaza; subiectul trebuie sa fie foarte rabdator sau sa-l gidile orgoliul in asa masura incit sa-si doreasca sa apara intr-un editorial. Unii m-ar putea acuza de lipsa sigurantei de sine ori te miri ce alt neajuns; se prea poate, nu-i judec, asa ca – pina mi s-o nazari ca-s mai curajos decit o simt, ramin la peisagele mele.

Acum serios vorbind, cred ca daca vrei sa obtii o imagine ca cele ale artistului sus-mentionat depinde in primul rind si de cum abordezi subiectul; unii oameni se pot simti invadati iar altii pot privi actul ca pe un experiment cultural de la a carui participare nu se dau la o parte. Iar cind pui problema in modul de mai sus, sortii de izbinda cresc simtitor.

Lasind insa la o parte analiza, preferintele si bizdicul propriu trebuie sa zic ca imi plac mult unele din instantaneele Sartorialistului, iar micul documentar (sponsored by Intel) e chiar… hai sa-i zicem pe sleau – motivant, inspirational. Da. Eu unul am simtit nevoia sa ies din birlog si sa incep sa pozez.

7 thoughts on “Lumea modei prin lentila

  1. era sa pun o poza de-am facut-o de curind.. cu un perete proaspat vopsit pe care scria frumos cu markerul negru “p’aici am trecut eu’. tipic. dar nu despre asta era vorba in articol, asa ca m-am abtinut 🙂

  2. S-ar potrivi intrucitva… Desi alora nu le-am cerut permisiunea sa-i fotografiez. Orisicit, fiind ‘public performers’ am considerat ca nu mai era nevoie de aprobari 🙂

  3. Poti sa postezi fotografia cu ” markerul negru “p’aici am trecut eu’ “, te rog ? Merci !!
    Si apropos, cred ca fotografiile tale cu oameni sau portretele vor avea la fel de multa forta ca si pesajele tale..hey, curaj, come on 🙂 !

Leave a Reply

