look & touch & feel

Din cind in cind prinde bine o cosmetizare, un fard, un fond de ten, asa ca dind peste o noua tema WordPress care-mi pica cu tronc, am aplicat-o peste visage. Schimbarea in look n-are a face cu stilul; raminem (eu, cu mine si cu noi doi) la acelasi ton.

…si pentru ca veni vorba de ton – un peste cumsecade cum bine se stie, iacata peste ce-mi mai picare ochii astazi, urmare a rasfoirii ziarelor. Urmasul spitei Ghyka, antreprenor, actual vataf peste InBev (nenii care imbuteliaza berica) a constatat (cu tristete in suflet) cum ca noile masuri anuntate de Guvernul mBoc au condus la o diminuare semnificativa a consumului. Consumului de bere, carevas’zica. In numai o saptamina vinzarile au scazut cu peste 40%. C-o fi fost din pricina socului ori ca oamenii au dat-o pe altele mai tari, stiut fiind faptul ca o vadra de molan sau o pufoiaca te pot baga sub masa mai repede decit o simpla bere, cert e ca hameiul, drojdia & co. au ramas in asteptare pe rafturi. Nu stiu ce sa mai cred, dar am o dovada clara a faptului ca pe una din terasele bucurestene nefiltrata n-a fost deloc afectata, drept marturie stind captura de mai jos.

Huoooo, Guvernul!!!

7 thoughts on “look & touch & feel

  1. dar cu saracul Csabika ce ai avut? de ce i-ai blurat privirea? nu are acordul parintilor? :))

  2. si-asa l-am pus cu o usoara stringere de inima; spatiu public, ma intelegi? 🙂 am vrut sa-i incetosez toata privirea, nu c-ar fi fost ea prea limpede :))))))))) – acu’ chiar ma bate –

Leave a Reply

