un răvaș într-o zi de noiembrie

stiti ce inseamna ”vagiant”? part vampire, part giant

Mi-a plăcut ”(500) Days of Summer”; chiar mult di tăt. Genul de ”feel good movie”. Subtitlul n-are legatura cu acțiunea; și nici nu reprezintă tot ce mi-a rămas în minte din toată aventura. E doar o spicuire minusculă, un instantaneu surprins în timpul proiecției.

Posterele îl anunță ca fiind o comedie romantică. Romantism – este, dar comedie… nu atît de multă. Se mai putea insista pe alocuri la dialoguri. Situațiile au comicul lor aparte iar cine a fost blagoslovit de-a lungul existenței cu întîmplări similare va suspina înțelegător la împletirea firului narativ.

Pentru mine ziua de 24 Noiembrie este o zi importantă din cîteva motive. Unul dintre ele este acela că în urmă cu 29 de ani s-a născut cineva care 19 ani mai tîrziu, prin însăsi felul său de a fi a reusit să-mi dea alte perspective asupra orientării mele în spațiu. Dacă am ajuns unde sînt i se datorează în mare parte și ei. Numele nu îl menționez, pentru că și-l știe și ea foarte bine. Într-un fel, rîndurile de mai sus țin de un la multi ani sincer, onest, pe care am ținut să-l împărtășesc și aici din varii motive lesne de tălmăcit. Vorba cuiva mai poet ca mine – aceasta este o sticlă aruncată în mare, o sticlă care, în toţi aceşti ani, s-a scris singură, pe dinăuntru si care – adaug eu, va continua sa plutească.

mostre din coloana sonora

The Smiths – There Is A Light That Never Goes Out

The Temper Trap – Sweet Disposition

Leave a Reply

