tratament coloristic

tratamiento_color

Cu atitea DeSeLeReuri pe piata – unele din ele chiar convenabile, ochiul fiecarui amator tinde sa se transforme in cel al unui semiprofesionist, cu iluzii de going pro, baby! Nu-i nimic rau in asta – ba din contra! Problema e ca acum, cind provocarile nu mai sint la fel de mari ca odinioara cind altii prelucrau filme de 35mm trebuie sa te remarci cu ceva daca vrei ca operele tale sa aiba un succes cit de mic. Degeaba am o camera de 2000 de euroi si-un tun de 2, 300mm daca ochiul meu nu se inscrie in tiparele unui bun arhitect al imaginii. – merge asta cu ‘arhitectura imaginii’?! –

De vreo 6,7 ani de zile ii studiez pe cei de la TimeCatcher.com – un colectiv de fotografi axati pe peisagistica. Am crezut – si ramin in continuare la parerea ca fotografiile care implica dresajul uman necesita un alt soi de croiala personala. Prefer linistea unui peisaj cu care ma pot ‘juca’ si pe care-l pot ‘suci’ dupa bunul meu plac, pina obtin rezultatul dorit. Cu oamenii e mai delicat: “stai asa, nu misca, du-te mai incolo/stai, ca ma dau eu mai in spate, mergi linga el – mai aproape, aaasa!, acum stai jos/uita-te un pic nostalgic” si cite si mai cite. Greu, dom’le, ce sa mai!…

De curind am dat peste portofoliul unui baiat de 25 de ani originar din Spania a carui joaca cu luminile/culorile m-a surprins in mod tare placut. Nu stiu cum le prelucreaza, am o vaga idee dar pina n-o sa fiu sigur ma abtin de la comentarii. Cert e ca fiecare imagine induce o atmosfera aparte – iar ca sa probezi calitatea unei fotografii tocmai de asta e nevoie.

by_Ibai_Acevedo

3996287014_6fee994504_o

3545906306_c191911352_o

Leave a Reply

