hmmm…

Cred ca… dar deocamdata e doar un gind – e drept, destul de serios, dar cred ca in curind, foarte curind o sa schimb profilul blogului astuia. Ce se-n timpla: pina la momentul actual (iar asta dureaza de aproape 3 ani) nu m-am axat pe ceva anume; am tot strins aici nimicuri din toate cite mi-au trecut mie prin fata ochilor si prin proximitatea urechilor insa fara a lasa impresia ca hermetica are o identitate aparte (nici macar eu n-am impresia asta, daramite cei care mai dau prin ograda din te miri ce motive). Asa ca, tinind cont de ob’ectul si profilul muncii mele de pina acum si de-acum inainte, iar mai incolo si de preferintele care vin odata cu prestarile de servicii, am in minte un continut axat in special pe Design, Inspiratie si Creativitate. Ce cãuta românul în Germania® ramine neschimbat, poate doar subtitlul sa sufere modificari. Mai departe, cind o sa simt deranj si zbucium intern legat de cine stie ce intimplari notabile – ori ma va stimula vreo muza creativa, atunci ii voi da la vale cu continutul nascocit de mintea si potriveala mea. Da. Cred ca e mai cuminte asa.

Si pentru ca ‘avertismentul’ de mai sus sa fie luat in serios, iacata o prima mostra creatoare/creativa de la The Mill, o companie care pina acum nu prea a dat gres cu realizarile. Pe linga Goodbye, Silverstein & Partners cred ca sint printre cei mai puternici in domeniul efectelor speciale pentru publicitate.

musique semnata de White Lies – Death (alb. To Lose My Life, 2009)

Leave a Reply

