CFR.ro

Vara asta mergeam cu trenul spre Zürich. Platisem pt un bilet la ICE, versiunea TGV a nemtilor. Din motive ce-au tinut de o defectiune, toti calatorii au fost poftiti in alta garnitura – de data aceasta a unui tren InterCity. Pina la destinatie am schimbat doua trenuri, iar intirzierea cumulata a fost de 5 minute. Pentru aste 5 minute in care rabdarea calatorului a fost pusa la grea incercare, tot aparatul Deutsche Bahn angajat in satisfactia clientului n-a contenit sa-si ceara scuze pina ce-am coborit din tren.

Amicul meu Dan, cu care ne-am sincronizat zilele trecute in timpul trecerii prin Romania a tinut mortis sa testeze binefacerile CFR-ului pe ruta Bucuresti-Brasov, mai degraba din motive ce tin de deprinderea cu serviciile operative din Vest decit din cine stie ce masochism dubios. 3 ore jumate de tranca-tranca pe-o singura linie, pe o distanta de 166km.

Am dat recent peste un comunicat de presa:

“Potrivit unei decizii a Comisiei Europene, companiile feroviare din UE vor fi obligate să despăgubească pasagerii în cazul întârzierilor mai mari de o oră. CFR a anunţat că va cere o derogare de la această regulă.” in ultimul an, întirzierile cumulate ale trenurilor, in România, au însumat 14.000 de ore – adică aproape un an si jumătate.”

Deja mi-am luat atributele de fitos si snob dupa o trecere meteorica prin Bucuresti, asa ca ma abtin de la alte comentarii. Ramin, totusi la parerea ca Romania este pitoreasca mai cu seama cind o privesti din exterior.

Leave a Reply

