hait! cade guvernul!

statistica ne-a invatat in ultimele zile ca la aproximativ 48 de ore mai deraiaza un tren. peste toate astea, apare mBoc cu alura sa infierata si graieste de la inaltimea pupitrului sau ca infractionalitatea e in crestere, romanii nu mai sint siguri pe strada, traiesc cu frica in sin, ce mai – lipsesc teroristii cu bomba-n chiloti pentru ca drama sa fie completa. asadar, ministrul Dan Nica (care mai e si vice-premier) – remaniat. „Du-te, bă, de-aici”, se pare i-ar fi raspuns Geoana la auzul justificarilor lui ridicole. despre vulpoiul Berceanu de la Transporturi, deocamdata nimic.

cind vine vorba de politica am apreciat intotdeauna omul mai presus de partidul din care face parte. iar in cazul PSD-ului sint doi – Dan Nica si Cristian Diaconescu (de la Externe), care – zic eu – aduc atuuri partidului. (mi-am turnat cenusa in cap) e fapt stiut ca la Interne avea mare influenta Paranghelie, care ajunsese sa numeasca in dreapta si-n stinga aparatul conducator al minsterului. lovind in Nica, dai in Vanghelie & Hrebenciuc (care ajunsesera sa scrie legea la MI) iar mai incolo in tot PSD-ul care, nevricos din fire se pare ca va iesi de la guvernare, lasind tara pe mina struto-camilei-lipsita-de-identitate-dar-sprijinita-de-toti –intelectualii-oportunistii, si anume PD-L. in timpuri de criza, cind mai presus de orice este nevoie de unitate, situatia in tara asta iar e pe cale sa se destabilizeze. cineva, undeva, acolo e un mare iresponsabil, intrigant, timpit!

printre hohote si hahaieli, presedintele anunta ca isi face timp pentru medierea conflictului si ii sfatuieste pe politicieni sa-si bage picioarele in apa rece. de bagat, si le cam baga, asta e clar. un scenariu posibil zice ca s-ar putea ca Basescu sa apara miine si sa anunte ca refuza semnarea remanierii lui Nica. pfuaaa! lovitura de imagine! cine iese bine si frumos din treaba asta? Basescu. cine se face de cacao? mBoc. ar urma demisia de onoare a ghindocului, dar deja ne intindem prea mult cu utopia si wishful thinking-ul.

chestiune: ca in mai orice activitate, succesul este asigurat de continuitate si consistenta. ori la ministerul de interne – unde, acum se reproseaza cresterea violentei pe strada am avut 3 ministrii in 3 ani de zile, fiecare din ei numindu-si favoritii in fruntea diverselor servicii. cind ai dezordine sus, cum naiba sa mai ai pretentii la disciplina pe celelalte paliere? oricum, am impresia ca la ora actuala Romania are cel mai prost guvern vreodata. atitia nesimtiti si iresponsabili la un loc mai rar intilnesti.

sa-l lasam pe Moromete sa ne mai delecteze nitel, ca de astia de mai sus mi se apleaca imediat!

2 thoughts on “hait! cade guvernul!

  1. shhh! te-aude lumea 🙂

    “ce ti-am zis eu ieri?” “?!” pai, vezi ca esti prosti?” “de ce, ma?” “pai, uite de-aia, fin’ca esti prost.” :)) genial filmul!

Leave a Reply

