le tour de frog

francezii au reusit sa intoarca stereotipul de aroganti si apelativele gen ‘froggies‘ in avantajul lor. si al meu (dar la alt nivel). nu de mult am pus mina pe un Ribet Pink (Syrah Rose) din 2007, sub emblema “Arrogant Frog“. cind m-am uitat mai atent pe sticla am vazut ca producatorul este din Languedoc – sudul Frantei (Midi-Pyrénées). toate bune si la locul lor. urmeaza eticheta frontala, cu motivul scos in relief: un broscoi la costum, cu bascuta, esarfa de matase si baston, tinind in.. labuta stinga un pahar cu vin rose.

Untitled-2mai departe, citam din memorie: “Arrogant Frog offers Arrogant Quality and Arrogant Pricing“. de acord: la 6.50 €, e o investitie mai mult decit sanatoasa. si pentru ca inca se mai anunta cel putin citeva zile calduroase, ar fi pacat sa le lasam netratate cu cite-un paharel de rose rece pentru ca amintirea verii sa ramina intiparita cit mai mult. unul din cele mai bune rose-uri care mi-au trecut pe sub nas, si-o zic fara aroganta.

bonus: blogul producatorului, plin de informatii utile.

One thought on “le tour de frog

  1. toata treaba asta cu etichetele mi se pare o pierdere de timp (lasand la o parte ironia din mesaje sau desene). Un vin cu traditie mi se pare mie ca trebuie sa respecte anumite norme de bun simt. Adica.. un prim impuls pt mine ar fi sa cumpar mai degraba un vin al carui eticheta imi arata vreun castel / conac decat unul cu-o pisica cu 7 mustati. Desigur, mai apoi intervin recomandarile & shit, dar in lipsa lor, de ce as cumpara un vin a carui eticheta nu-mi zice nimic. Poate poti elabora nitel.. ca tot esti pe calea connaisseur-atului :)))

Leave a Reply

