“grace, pace and space”

nu sint foarte pasionat de automobile, iar cei care ma stie, cunoaste. totusi, profitind de stationarea intr-o urbe in care prototipurile Mercedes-Benz si Porsche sint cam la ordinea zilei iar nvielul de trai al unora dintre cetateni este mult peste medie, din cind in cind mai imi clatesc si eu lentila cu cite-un instantaneu.

astazi am dat peste un specimen rarissim stationat in plin centrul orasului, un Jaguar Mark 2 din anii ’50. de prisos mentiunea ca masina se afla intr-o stare impecabila (interior, exterior). nu ‘iert’ frumusetea atunci cind imi sare in ochi. iaca dovada mai jos:

DSC00043

2 thoughts on ““grace, pace and space”

  1. mai sa-mi sara joja ! ete ce frumuseti ieseau pe poarta fabricii atunci cand britanicii aveau stapanire pe robinet..

    acumaaa… Jaguarurile sunt scumpe si cred ca nici ei nu stiu de ce.

  2. @ zmurfu: ziceai c-ai postat ceva aici; poate te-a bagat ‘Akismetu’ de la WordPress direct la spam, de-aia n-a aparut nimic pina acum… 😦

Leave a Reply

