Urban Art Guide, si-un epilog mai de d-ne ajuta

UAG

am incheiat ultima relatare despre pelerinajul meu berlinez cam in coada de peste. in loc de epilog a ramas un spatiu gol plamadit prin grija lipsei de inspiratie. am mai vrut sa adaug doar ca el, Berlinul, in ansamblu este o adunatura prea pestrita cu oportunitati prea diverse si prea multi trazniti aflati la un loc astfel incit sa ma simt in largul meu. e… interesant de ‘gustat’ pentru citeva zile, dar daca nu traiesti intr-o adolescenta permanenta e cam greu sa te adaptezi. cei nascuti si crescuti acolo ma pot contrazice/imi pot da dreptate, dupa caz. incerc ca cele de mai sus sa nu sune a critica ci mai degraba a apreciere pentru diversitate, insa in acelasi timp nuantind ameteala care m-ar incerca daca as ramine priponit locului pentru prea multa vreme.

in alta ordine de idei, si cu gindul la citeva dintre manifestarile artistice pe care le-am ratat in timpul vizitei, iacata o noua gaselnita nascocita de Adidas, destinata fericitilor posesori ai unui iPhone: Urban Art Guide, aflat la prima editie. ce face UAG asta: e o aplicatie gratuita pt iPhone care afiseaza prin intermediul Google Maps cele mai interesante grafitti-uri din Berlin. si la cit material se gaseste pe pereti, cu siguranta ai ce vedea. mai departe poti contribui la ghid incarcind propriile instantanee. as fi avut si eu citeva, dar mi-au lipsit si aplicatia si aparatul. nu poti sa le ai pe toate!

0005 0006 DSC_0006 (2)_rsz

Leave a Reply

