exercitiu de imaginatie

nu e greu, promit! adica, ma rog – mie nu mi-a fost greu, decit a doua zi de dimineata, cind a trebuit sa dau socoteala. cui? importa mai putin.

asadar – avem una bucata fanfara din Cehia, la granita cu Germania – mai pretzizamente landul Saxoniei, si mai bine zis un satuc in care isi are obirsia bunul meu amic Martin. iar in satucul asta se petrece pina tirziu in noapte, cot la cot cu fanfara.

baieti! muzica!

PS. rog sa nu mi se ceara socoteala. cei ce vor asculta ritmurile de mai sus isi vor da prea bine seama ca a fost rost de benchetuiala de sama, al carei leac doar o zeama de galinatzeu acru l-a putut da. parerea mea sincera si onesta.

One thought on “exercitiu de imaginatie

  1. imediat de-am auzit primele note mi-a venit sa deschid o bere 🙂

    imi aduce aminte de imitatia asta de Oktoberfest d-acilea din Kitchener, Ontario.

    zigazaga, zigazaga, zigazaga, hei, hei hei!

Leave a Reply

