despre odihna

imagesnene Iancule, mi-ai adus aminte printr-o scriitura de-ale tale de o cartulie mai veche despre ale carei invataturi cam uitasem. sau, ma rog – pe care am omis sa le mai aplic. si pentru ca intre timp productia de oboseala si stres la hectar se prea poate s-o mai fi crescut, iacata mai la vale sugestiile in materie de somn de calitate, la indemina tuturor spiritelor ostenite care mai dau iama prin hermetica. 🙂

How to sleep less and have more energy

…totul doar cu un program bine pus la punct. acum, despre mine pot zice ca uneori 4-5 ore de somn pe noapte, timp de citeva nopti imi sint suficiente. uneori o pot duce asa pina la 2 saptamini, dupa care sint rapus la orizontala pret de vreo 11 ore in weekend-ul imediat urmator. pentru o integritate mentala & corporala nestirbita e rost de nitica organizare – mai cu seama cind vine vorba de somnique.

odihna placuta! lectura, Georgeta Chira

One thought on “despre odihna

  1. Mane eu am tot incercat sa aplic un program mai strict, dar am cam esuat, spre rusinea mea.

Leave a Reply

