portmoneu high-tech

saptamina asta n-am avut inspiratiune pentru nici o scriitura, nici o analiza, nici un nerv ori alta manifestare demna de o postare mai de d-ne ajuta. stirile din Romania au ajuns sa ma plictiseasca nespus de mult – nimic notabil in afara de imprumutul FMI si gilceava Mi’aelei Radulescu cu Elan. cu fostul ei sot, Elan. cred ca incet dar sigur am sa ramin la lectura citorva bloguri pe care deja le urmaresc constant si a presei de specialitate (i.e. IT&T, business, online stuff) din strainatate. dupa cum puncta si conu’ Stefi – ori nu are loc nici o manifestare educativa in tara, ori cineva tine astfel de evenimente departe de ochii presei cu buna-stiinta, hranind-o doar cu mondenitati si columbenisme de doi lei. inevitabil, cititorii ‘inghit’ ce li se ofera.

asa ca zilele astea am insirat poze cu ce mi-a atras atentia dpdv al design-ului si conceptelor cel putin interesante; si-am sa pastrez trend-ul.

mai jos, Lenovo Pocket Yoga – finisat prin 2007 , cu mult inainte sa inceapa febra netbook-urilor. are cuvertura din piele moale, monitor cu balamale flexibile – ce sa mai, arata bine divaisul. seful sectiei de design din Beijing afirma insa ca nu e sigur ca modelul sa intre in productie – a fost mai mult o joaca de-a echipei lui, asa ca sint sanse mari sa raminem doar cu pozele. pacat; erau multi care sperau in detronarea lui Sony Vaio P, mai cu seama cind vine vorba de pretul exorbitant.

lenovo_yoga_concept

Leave a Reply

