Kraftwerk la Bucuresti – 12 Iunie a.c.

kraftwerk1vestea ma bucura nespus, este trupa mea de suflet – cu muzica lor am crescut. cum am avut acces la ea? nu stiu cum s-a facut, dar prin mijloace neconventionale am intrat in posesia unor casete pe cind aveam citiva anisori, si-am ramas “oa!“. dupa ’90 incepusem sa vedem chiar si video clipuri cu baietii din Düsseldorf – lucru bun, dealtfel, pentru ca asa au ajuns sa-i cunoasca cit mai multi si de pe la noi. acum vad pe diverse bloguri comentarii referitoare la comunicat: “super tare!, astia ruleaza, frate!“… le-as sugera datatorilor astora cu parerea sa ramina la Steve Lawler, Rosario, Internullo si alti DJ care vin adesea prin Crystal Glamour Club; ceva mai apropiat de nivelul lor.

scuzata sa-mi fie aroganta, dar in materie de muzica am niscaiva pretentii. dixit.

revenind la nemti – oricit de mult mi-as dori sa-i vad live, ramin la auditie; motive? modulatiile si armonia sunetelor pe care le-au nascocit oamenii astia isi pierd din farmec atunci cind vezi 4 insi in spatele unor pupitre dotate cu un laptop si-un sintetizator. nu intelegi mai nimic, nu realizezi adevarata munca din spatele muzicii, asa ca stai ca surdul si iti misti pupila in functie de jocul de lumini cu care vine spectacolul. prefer un Depeche Mode plin de energie pe scena unui concert de muzica electronica. cea din urma este pentru ascultat si apreciat in intimitate.

cu toate astea, ar putea profita de ocazie si tinereii curiosi sa vada de la ce au evoluat aproape toate stilurile de muzica moderna. pentru ei – ciuliti urechile la sunete! or semana ele a midi-uri dar lucrurile nu stau chiar asa 🙂

kraftwerk1_lineup

Leave a Reply

