the Italian connection

montepulcianoaaa, come se dice la voi la Romani – questo vino di.. aaa.. hmm… no. forse avrei dovuto provare di nuovo. alora, vinul saptaminii asteia se traduce prin ‘catifea, rosu, demisec, buchet bogat, consistenta, parfum, raritate’. dintr-un total de ~95,000 de sticle imbuteliate in 2006, una a binevoit sa poposeasca in bratele subsemnatului, si nu cred s-o fi avut vreun regret. nici ea, iar subsemnatul cu-atit mai putin.

Montepulciano d’Abruzzo, DOC (Denumire de Origine Controlata) – ca mai intreaba unii “ce-aia aia DOC?’. acum, iertata sa-mi fie ignoranta – eu i-am spus ‘demisec’ desi recomandarea pivnicierului a sunat in modul urmator: “doriti un vin sec, dar care sa nu aiba asprimea specifica acestei categorii?” raspunsul afirmativ a venit inevitabil. Montepulciano d’Abruzzo sta nitel in regnul miresmelor Amaronei di Verona dupa care mi s-au topit papilele acum un an de zile, dar pretul este de cca 3 ori mai mic, asadar recomandabil celor care din cind in cind binevoiesc sa se rasfete cu un şvarţ fin. (ii spun asa doar cu gindul la culoare)

din toate vinurile gustate pina acum, Montepulciano sta undeva sus pe piedestal, si sigur o sa ramina acolo pentru o perioada buna de timp. nu ii gasesc echivalent in Romania, cu-atit mai putin in Germania. (da, pina acum, din tot ce-am mentionat aici, nu cred sa se regaseasca vreun vin german bun. ce-am testat a fost ori vinaigrette bun de umezit laptucile, ori nisip – material antiderapant. pacat, mai cu seama ca zona in care ma aflu e impinzita de vita de vie; mai stii – poate n-am nimerit eu butucul care trebuia?!)

5 thoughts on “the Italian connection

  1. dom’le – adica “ba” (ca ne permitem), n-am gasit talmacire la runele tale, da’ te cred pe cuvint ca n-ai avut intentii rele.

    parerea noastra (adica eu, cu mine si cu noi doi)

  2. mai, voi trei aveti dreptate.

    in traducere libere, nestingherita de nimeni, alea mai de sus caractere ar insemna “Cheers”. Nu serialul TV, ci urarea de zi cu zi.

Leave a Reply

