iPlan

zice-se ca la debut de an calendaristic e bine sa-ti fixezi citeva obiective, pentru buna orinduire a vietii. cred ca oamenii au nevoie de ocazii speciale pentru a lua decizii, de-aceea 1 Ianuarie e un bun prilej de pus ordine in minte.

pina acum n-am prea catadicsit sa imi fac planuri, pentru ca mi se pare ca sint prea multi factori externi de care depind mai toate rezultatele. de-aia imi vine greu sa-mi planific pina si o vizita in Romania cu 3 sau 5 luni inainte (ca sa dau un exemplu); e ca si cum in rastimpul asta as trai doar pentru obiectivul respectiv.

asta nu inseamna ca am lasat totul la voia intimplarii; anul trecut, dupa o doza de parfum de rigoare nemteasca, imi scrisesem pe-o hirtie toate cite vreau sa le intreprind, cam ca o lista de cumparaturi, pe care intr-o ultima instanta am ratacit-o. anul asta punctez online, ca sa nu se stearga cerneala:

  • un pas inainte cu slujba
  • grija cu integritatea corporala (si mentala), adica vizite regulate la doftor (stomatolog, analize, vitamine, etc.)
  • cel putin 3 trasee montane la vara
  • Scandinavia bifata pe harta pina la sfirsitul anului
  • upgrade la echipamentul foto (preferabil Nikon D90 sau D700; desi intre ele e diferenta de vreo mie de euroi)
  • sa trec prin crize (financiare, emotionale, de tot soiul) ca gisca prin apa, insa fara a lasa seninatatea sa se transforme in senilitate
  • mai multa miscare. da. un ‘NU‘ hotarit turtirii fundului pe scaun timp de 12 ore pe zi!

…restul e din oficiu.

influenta mea asupra planurilor de mai sus va tine in primul rind de-o bruma de vointa, coroborata cu o limpezime a mintii. de restul se ingrijeste mama natura. fatalistii zic “asa a vrut D-zeu.” realistii dau din cap resemnati si-apoi cauta alta solutie. de aceea, atunci cind D-zeu se pune de-a curmezisul, trebuie cautata o cale pentru a sari peste El si a-I face in ciuda. 🙂

later edit: sa sprächen sie Deutsch mai mult si mai bine. asa.

7 thoughts on “iPlan

  1. ahahha

    frumoasa incheiere. dupa cum am povestit mai devreme, iti tinem pumnii, tinem si degetele incrucisate si iti rupem si picioarele. astaaaa, ca sa ai noroc macar in doua trei limbi de circulatie internationala

  2. (ris infundat)

    tzaru-mina! si la mai mare!

    latest edit: in Ianuarie, 2010 sa verific lista de mai sus si sa bifez toate cite le-am indeplinit. sau din contra – nu le-am dus la bun sfirsit.

  3. nu, nuuuu!
    statusul trebuie verificat periodic, nu doar la sfarsit. obiectivul, zic eu, trebuie sa fie ca toate cestiunile listate sa fie duse la bun sfarsit pana la sfarsit de an. asadar, dai bice cu planuiala. hai ca la prima bulina esti deja aproape. se poate, e realizabil.

Leave a Reply

