Twitting LinkedIn Facebook

anu’ asta, mai mult ca niciodata, s-a dat drumul la socializarea ‘pe linie’. a crescut procentul utilizatorilor de Twitter, la fel ca cel al LinkedIn (care acum un an se zbatea sa reziste in cyberspatiu) ori Facebook. am trecut prin fiecare – cu Twitter nu m-am acomodat, nu i-am gasit utilitatea, asa ca l-am lasat de izbeliste dupa nici doua zile de la instalare; Facebook-ul a inceput ca o distractie (ma jucam “Pirates” – arrrrrrrrrrrrrgh!) si a sfirsit dupa constatarea ca se pierdea prea multa vreme fara nici un folos. asa ca am dezactivat contul (desi acum sint angajat intr-o partida de tenis cu serviciul lor de suport, pentru ca nu mi-au scos de tot informatiile din baza lor de date; eu le trimit mail-uri, ei imi dau cu disclaimer-ul peste ochi; pina la urma cred ca o sa le dau si eu cu o vorba din vocabularul de mahala, barem sa ma racoresc nitel). LinkedIn incepe sa cistige teren, cu profesionistii din companii creindu-si profiluri pentru a primi mai departe recomandari in vederea ocuparii altor pozitii sau ridicarii prestigiului in intreprindere. mai e apoi MySpace, axat mai mult pe muzichie, ClassmatesOnline iar restul conteaza prea putin… Web 2.0 – se intimpla acum. eu ramin cu iMeem.com; muzichie buna, pe alese.

sa vorbeasca statisticile:

studiile sint realizate pe esantioane din US. Europa nu sta prea departe la adevar.

update: iata si distributia ‘social media’ pe tari. nu m-a surprins sa gasesc la Romania mult-titratul Hi5 (care a ajuns sa ma enerveze fara a-l fi vizitat vreodata, doar prin email-urile care-mi veneau de la diversi ‘prieteni’)

One thought on “Twitting LinkedIn Facebook

  1. ca bine zici coane… avand in vedere ca ultima vizita de-am avut-o pe Facebook fu in iulie iar inainte de aia candva prin mai, imi dezactivasi si JE contul. pierdere de timp. nefolositor. o umbra in plus pe planeta Pamant. nu eu, aplicatia!

Leave a Reply

