plinsul ratiunii

…finca si ea, ratiunea – draga de ea, mai varsa cite-o lacrima, nu-i asa? insa cind ratiunea se smiorcaie, oful nu ascunde neaparat ceva rau. lacrimile nu sint numai de durere, nu? asa am gindit si eu cind am pus mina pe un recipient de ‘Branco Lágrima‘, de la magazinul din colt – pe numele lui de botez ‘Portughesische Spetzialitäten”.

cu cine vorbesc eu acum?! cu mine. asa ca zic: “imagineaza-ti o ‘Lacrima lui Ovidiu’, adauga citeva flori la buchet (recte, “%” la volum pina ajungi la 19.5), cerne licorosul de Murfatlar prin tifon si obtii… licoare portugheza.” adaugi un ciorchine de strugurel cules de pe dealurile din Baden Wuerttemberg, o brinzica Camembert imbalsamata in Franta si… Vamos fujir!

edit: strugurel, brinzica – iar pe linga ele, de data asta am mai adaugat si biscotti (pe romaneste – piscoturi). ca fara asa ceva, vinul asta de desert n-are nici un farmec.

Leave a Reply

