ce avem noi aici?

chiar asa; ce avem noi aici? un Nikon D40 lentile 18-55mm, cu care m-am tot luptat pina acum ca sa-i deprind apucaturile. azi mi-am curatat cardul de credit si-am comandat un alt set de lentile – Nikkor 18-200mm VR, partea mea pe anul in curs, ca-s generos. acum… sa vedem cit o dura livrarea, iar mai apoi – daca m-or incarca nemtii la vama; ca am uitat sa mentionez, am comandat lentilele din State, ca erau mai ieftine cu cca 200 EUR. bine, unii ar putea spune “ba, de ce n-ai comandat de pe ebay?” simplu: nu-mi place ebay. si n-am incredere. “pai, ba… cu d’astia ca tine nu se construieste progresul!” “ei, as! s-avem pardon.”

urmeaza alte doua seturi – poate mai incolo, inspre toamna, cind s-o coace din nou cardul si-o face pui: “AF Nikkor 50mm f/1.4D” pt close-up_uri si un wide-angleAF-S DX Zoom-Nikkor 12-24mm f/4G IF-ED” – asta e cel mai important dpmdv (din punctul meu de vedere); pentru peisaje & stuff.

Leave a Reply

