Germania vs. Spania, finala EURO 2008

iacata ca tocmai tarile in care ne-am desfasurat recent studiile de piata au acum reprezentante in finala EURO 2008… ca sa vezi coincidenta! azi la amiaza curgeau trenuri dinspre toate catunele aferente Stuttgart-ului, cu suporteri de toate virstele si marimile. la orele 5 ale amiezii, centrul orasului arata dupa cum se vede mai jos.

am ales sa urmarim meciul la adapost si racoare. mai incolo, ce-o da tirgul si norocul! eu mizez tot pe Spania, ramin constant in preferinte 🙂

update: 11:11 PM Campeooooones, campeooones, ole-ole-oleee! BINE SPANIAAA!!! frumos! pacat de toti nemtii astia adunati prin urbe ca sa sarbatoreasca; acum e linistit orasul, ca nu sint prea multi spanioli prin Stuttgart. daca era Turcia in finala, bag sama ca aveam noapte alba. inca o data – bravo ibericilor! mi-au placut inca de la inceput.

2 thoughts on “Germania vs. Spania, finala EURO 2008

  1. bravo torres. baiatu ala alearga nu gluma. d’alde mutu & gasca poa’ sa ia lectii de la pustan. altfel, meciul n-a fost atat de frumos / excitant. italia – spania fu cu muuult mai interesant de vizionat (faze, driblinguri, suspans, chestii). nemtii au jucat slab in finala asadar spaniolii au avut o victorie binemeritata (zice-se ca au mai castigat cupa cu 44 de ani in urma…)

    o istorisire interesanta.. bagasem cu baJetii niste bere la congelator sa sa raceasca in ritm rapid.. juma de ora in proces am scos o sticla, o desfacu-i si n-am apucat sa torn doua guri in pahar ca a inghetat atat ce ramasese in sticla cat si ce am turnat in pa’ar. ?!? !?! pus in fata faptului, zisei “si io acuma ce beau??” . Cinspe’ minute mai tarLiu situatiunea reveni la normal… Hai noroc!

  2. daca nu i-ati auzit pe comentatorii spanioli in momentul golului va recomand sa ii cautati – n-ati mai auzit asa ceva, va garantez

Leave a Reply

