Diablo III

stiu bine ca astia de la Blizzard pastreaza secretele, cam in aceeasi maniera in care Apple si-a protejat vestile despre iPhone anul trecut. dupa ce am citit pe blogul Bobotanului cum ca forumistii insetati de RPG-uri au aflat deja de dezvoltarea lui Diablo III, iata ca acum vad si confirmarea oficiala de la Blizzard. si ce trailer… si ce gameplay, si ce poveste! uuuuu-huuuu!!! ce an avem inainte: Starcraft II, Diablo III ! sa te tii! na, ca acum chiar am motiv sa ma scap de tigaia mea (i.e. actualul laptop), si sa cumpar alta cu teflon, mai rezistenta la caldura si cu putere calorica ridicata :)))

nu stiu cit o sa mai dureze pina ce jocul va fi lansat, cert e ca nu prea curind. vad ca pe site-ul lor cu job-uri sint scoase la concurs citeva pozitii de ‘3D Environment Artist’, deci inca se mai lucreaza la decoruri. sa speram ca pina la definitivare nu va dura chiar asa de mult; cine stie, poate ne aduce mosul un cadou frumos anul asta 🙂

9 thoughts on “Diablo III

  1. dupa cum zisei n-am fost atat de excitat de seria Diablo.. jucasem Diablo 1 (dar nu l-am dus la bun sfarsit..) si Diablo 2 l-am incercat pe vremea cand bagam retele si pierdeam noptile de vineri prin salile de jocuri..
    Diablo 3 in schimb nu are cum sa nu placa. Observam o crestere in “maturitate” in echipa Blizzard (si fara gluma s-ar putea sa fie si la propriu si la figurat.. se pare ca inca mai lucreaza cu veteranii care acu appx 10 ani se ocupasera de seria Diablo)
    O parere personala insa… lansarea nu cred ca o sa fie anul asta, planurile cu Starcraft sunt mult mai evoluate si ETA-ul se pare ca e Dec. 3

    Pana una alta ete acilea un nou film legat de gameplay.

  2. inca nu m-am uitat la filmuletul de mi l-ai pus tu mai sus; e ceva si mai nou? pina acum am urmarit 3 trailere: un artwork trailer, un gameplay trailer si cinematicul. gameplay-ul de l-am vazut continea citeva lupte/vraji cu Barbarian si Witch Doctor; per total – impresionant.

    cit despre extaziere – da! de-abia astept sa apara! Diablo 1 – n-am dormit pina nu l-am terminat, tiu minte ca intr-o noapte tirziu, pe la 2 am dat cu bossu’ mare de pereti iar apoi ma uitam emotionat la filmul din final. Diablo 2 nu l-am jucat decit foarte putin – in coop. personal nu mi-a prea placut grafica la vremea aia, dar asta de-acum promite multe! la fel si SC2.

    cu lansarea ne-am obisnuit ca sa intirzie, asa ca e mai bine ca acum nici macar nu mai precizeaza o data anume ci se multumesc sa ne zica doar atit: “it will be launched when ready.” fair enough. parerea mea.

  3. Dudes eu am terminat diablo1 de vreo cateva ori, diablo 2 pe dificultate usoara si medie, diablo 2 lod de cateva ori… Inca trebuie sa mai am salvarile cu vrajitoarea si necromancerul si cateva seturi faine de armuri (faceam colectie). La Diablo 3 o sa ma bag doar daca m-am plictisit de WoW (cam greu avand in vedere ca avem gasca si trebuie sa apara si addonul) si daca am cu cine sa il joc in coop.
    Iar cat despre datele de lansare ale creatiilor lor, Blizz sunt notorii pentru folosirea in repetate randuri a cuvantului SOON.

    (Copyright 2004-2008 Blizzard Entertainment, Inc. All rights reserved. “Soon” does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. “Soon” shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. “Soon” will arrive some day, Blizzard does guarantee that “soon” will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on “soon” as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at “soon.”)

  4. ce v-o fi placind la WoW ala, nu stiu… e si patratos, asa – grafica urita, apoi toata ziua buna ziua pierzi vremea dind cu bitele si staff-urile dupa altii… nu stiu, prefer intimitatea cind ma joc ceva, prefer AI-ul script-at, imi place sa injur singur nu sa ma injur cu altii online ca atunci iese cu scintei. o strategie – da, aia o apreciez cind jucam in retea, da’ un RPG… “de ce n-ai dat, ma cu thunderboltu’ in necromanceru’ ala, nu vezi ca mi-a luat juma’ de viata? stau sa ma bat cu toti iar tu culegi bani din cufere!” “eram dupa deal, ba, de unde era sa stiu ca te-ai dus repede sa te bati cu aia?” “pai uita-te, ma pe harta, citeste chat-ul – n-ai vazut ca scriam acolo??!” “fis…” “noroc ca aveam armura asta din tabla de 14”. de-aia astept DIII, sa ma mai duelez si eu cu niste monstruleti, sa le mai dau un satir in teasta si sa suduiesc de unu’ singur cind mi-o veni… sa joc cit vreau, cind vreau… si-apoi, prea mult MMORPG asta te cam tine in casa, nu? mi se pare prea mult timp pierdut.

  5. ce ne-o fi placand la wow?

    pai hai sa-ti zic coane, ce-mi place mie.

    In primul rand grafica e chiar frumoasa daca ai un comp care sa te tina – sunt peisaje superbe pe acolo, iar atentia la detalii e incredibila. Poti sa vezi si pata de sange din lordaeron (unde arthas il omoara pe tac-su, regele, in filmul de incheiere de la prima campanie din warcraft 3). Este, intr-adevar mai patratoasa pentru ca e vorba si de acces in linie iar pe cand l-au lansat nu exista la orice colt broadband.

    In al doilea rand vorbesti de AI scriptat. Pai mon, gasesti AI scriptat la tot pasul. Nu ar trebui sa critici ceva ce presupui ca nu exista. Sa vezi cum o iau la fuga creaturile pe-acolo si se intorc cu ajutoare, cum tipa la tine, cum iti pun niscaiva vraji de mind control si te trezesti ca ti-o ia razna personajul si incepe sa se foloseasca de tot arsenalul pe care il are impotriva coechipierilor samd. Ca sa nu mai vorbesc de luptele cu anumiti bossi (la care inca nu am luat parte) in care nici echipe de 40 de insi nu pot face fata daca nu pun putina munca de strategie si coordonare in practica.

    De asemenea, ideea de a avansa in joc nu este tocmai simpla – casapesti monstri pana faci level up. Atat in joc impotriva monstrilor cat si impotriva oamenilor trebuie sa aplici tactici, chiar daca in mod dinamic (in sc vine pe tine cu zerglingi il contracarezi cu reaveri, in asta iti brazdeaza fata cu sabia pui un bandaj). Un tip spunea “wow e un joc de sah in care concurentii se injunghie cu cutite”.

    Dar oricum toate astea nu sunt decat componentele unui joc. Pe care, daca l-ai juca solo, dupa parerea mea te-ai cam plictisi si inca repede. Si aici apare ideea de grup, de a juca impreuna sau contra altor oameni. Este exact ceea ce simti cand mai reusim sa facem cate o retea. Si dupa parerea mea asta e si elementul care creeaza dependenta. Eu am jucat destul de mult in ultima vreme. Ajungi sa cunosti oameni diversi, ok, dar se poate ajunge la dialoguri ca cel inchipuit de tine acolo mai sus daca oamenii aia sunt de sapte anisori (si sunt o gramada de sapte anisori prin joc – lucru trist dealtfel).
    Asa ca ce face jocul asta sa fie genial e sa joci impreuna cu oameni pe care ii cunosti (imagineaza-ti ceva gen cum facem noi retele), sa te chinui (pentru ca daca nu gandesti, nu cauti un pic de strategie sau nu te coordonezi cu echipa la un moment dat nu o sa mai avansezi). E fain ca dupa o zi de munca sa intri pe skype si sa stai la povesti cu oamenii tai, in timp ce se deschid beri, se discuta una si alta si se mai killaresc doi-trei monstri cat casa sau se mai fac cateva dueluri.

    In fine. Sunt prea multe de zis. Insa in concluzie ai dreptate, e prea multa pierdere de vreme. Orice joc este. Stiu asta inca de cand se supara tata pe mine ca nu mai ies din casa. Si iata ca totusi am iesit destul prin lume, iar de joace tot nu m-am lasat 🙂 Daca nu ai cu cine juca si nu ai chef sa pierzi cateva ore din seri la calculator sunt de acord cu tine. Insa daca e sa aleg intre a ma juca singurel seara un diablo 3 si a face un raid cu alti 39 de oameni pusi pe fapte mari probabil ca, cel putin acum, as alege varianta a doua.

Leave a Reply

