pohta ce-am pohtit…

dupa ce l-am tinut pe hdd mai bine de-o luna ca sa-mi creasca ratia pe d3m0no!D l-am sters fara sa m-oi fi uitat la el pe de-a intregul ci doar pe sarite – greseala pe care mai tirziu mi-am iertat-o. asa ca ieri, multamita altui tracker, dupa ce a venit frumusel tot materialul i-am dat ‘play’… “Ratatouille

ce am admirat la baietii de la Pixar a fost intotdeauna atentia la detalii – uimitoare. in paralel cu ea – umorul de calitate. de la ‘For the birds’ incoace doar ‘Cars’ m-a dezamagit nitel iar pina acum “The Incredibles” a ramas in topul preferintelor mele. zic ‘pina acum’ pentru ca de ieri incoace s-a instalat confortabil in top ‘sobolanul’ de mai sus.

»personajul preferat – Skinner (voce cu accent frantuzesc de nerecunoscut imprumutata de Ian Holm, Bilbo Baggins din Lord of the Rings, ca alt rol mai recent nu cunosc), o caricatura amuzanta pina la lacrimi.

»mentiuni – bucatarul cu trecut de killer, care a omorit oameni cu degetul mare
»nota 10 – grafica (de-a dreptul formidabila)

concluzie: un film cu adevarat ‘delicios’ 🙂

2 thoughts on “pohta ce-am pohtit…

Leave a Reply

