ce cauta romanul in Germania. continuare

…ca trebuia sa detaliez nitel decolarea, zborul, aterizarea si acomodarea. si zice-asa: in Bucuresti, la aeroport, pun bagajele pe banda, astept nitel, se uita functionara la mine, ma uit si eu la ea, si-mi zice: “ati depasit greutatea admisa.” “si… e plina aeronava?”, incerc eu un spirit. “ce treaba are aeronava, daca e plina sau nu?…” m-am conformat si m-am dus sa platesc contravaloarea… 100 EUR. “mii de fulgere!” ma intorc la ai mei si-i zic mamei ca era un pic mai bine daca nu insista sa pun toate perechile de pantaloni. intre timp, tot prin intermediul functionarei – care imi inmineaza biletele, aflu ce noroc m-a palit: greutatea maxim admisa era de 20 de kilograme (cei de la ‘business class’ au, se stie – o limita maxima de 30 de kg). eu adusesem cu mine o agoniseala de 38 de kilograme. din care am platit doar 8. cind ma uit mai bine pe bilete (si printre ele), gasesc mentiunea ‘Business Class’. hopa-sa! s-auzi, sa vezi si sa nu crezi! nemtii imi rezervasera loc in virful avionului. sa traiasca arienii, hoch! hoch! hoch!

in Stuttgart m-a asteptat Fabian – apropitarul apartamentului in care stau – un baiat fain, cam de-o seama cu mine, care promite. in ce sens… a pus acasa 4 beri reci la frigider. pe bufet, o sticla de vin rose si, din discutie in discutie, am aflat ca are un PS 2 pe care il testeaza intens de fiecare data cind are partener de dribling. s-a inteles bine – e si el microbist, tine cu VFB Stuttgart, si-i pune pe jucatori la alergat pe televizor in FIFA07. asa da!

prima zi s-a scurs repede, mai ales ca am ajuns pe la amiaza (4 fara un sfert), apoi pina m-am dezbracat, spalat, imbracat, setat netu’, facut cumparaturi, prins ploaia, adapostit, s-a facut ora 10. asa ca m-am culcat…

Leave a Reply

